Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇolak, Canan
dc.contributor.authorKaraduman, Hıdır
dc.contributor.authorKabakçı Yurdakul, Işıl
dc.contributor.editorGunel, E
dc.date.accessioned2019-10-18T18:43:20Z
dc.date.available2019-10-18T18:43:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-1-64113-305-0 -- 978-1-64113-306-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/10206
dc.descriptionWOS: 000477086100008en_US
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherInformation Age Publishing-Iapen_US
dc.relation.ispartofseriesResearch in Social Education
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleDigital Divide in Social Studies Education Academician and Teacher Perspectivesen_US
dc.typebookParten_US
dc.relation.journalControversial Issues in Social Studies Education in Turkey: the Contemporary Debatesen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesien_US
dc.identifier.startpage217en_US
dc.identifier.endpage251en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US
dc.contributor.institutionauthorKabakçı Yurdakul, Işıl


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster