İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Web Destekli Öğretim İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Özet
Bu araştırma, Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı ilköğretim okullarında görev yapmakta olan ve web destekli eğitim deneyimine sahip branş öğretmenlerinin web destekli eğitime yönelik görüşlerini kimi değişkenler açısından betimlemeyi amaçlamaktadır. Araştırma, tarama modelinde desenlenmiştir. Araştırmanın örneklemini Eskişehir ve Balıkesir il merkezlerindeki ilköğretim okullarında görev yapmakta olan toplam 115 branş öğretmeni oluşturmuştur. Araştırmada elde edilen bulgular, branş öğretmenlerinin web destekli eğitim konusunda genel olarak olumlu görüşe sahip olduklarını; öğretmenlerin görüşleri arasında cinsiyetlerine, mesleki deneyimlerine ve branşlarına göre istatistiksel olarak anlamlı bir farklılık olmadığını ortaya koymuştur. Öğretmenlerin web-destekli eğitim ile ilgili hizmetiçi gereksinimlerini olduğu da araştırmada elde edilen başka bir bulgudur. This study investigates the opinions of elementary school subject teachers on web-assisted teaching. Participants are 115 elementary school subject teachers working at the fifth through eighth grades in Eski?ehir and Balıkesir. The data were collected through a scale developed by the researchers aiming to investigate opinions of elementary school teachers on web-assisted teaching. Results indicate that elementary school subject teachers had positive opinions about web-assisted teaching. There found no significant differences on teacher opinions with regard to gender, years of teaching experience, and teaching branch. In addition, results reveal that the teachers need to get in-service training on web-assisted teaching.
Kaynak
İlköğretim Online (elektronik)Cilt
7Sayı
2Bağlantı
http://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TnpjM016RXg=https://hdl.handle.net/11421/14713
Koleksiyonlar
- Makale Koleksiyonu [108]
- TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [3512]