Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİnce, Metin
dc.contributor.authorYarkataş, Işır Öznur
dc.date.accessioned2019-10-19T19:56:34Z
dc.date.available2019-10-19T19:56:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2146-7692
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpjek1ESXhNUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/14994
dc.description.abstractBu çalışmada, yaygın eğitim etkinliklerinden olan çalıştaylar tanımlandıktan sonra sınırlılıkları, avantajları, dezavantajları, süreleri, konuları, mekanları, katılımcıları, düzenlenme nitelikleri açısından incelemiştir. Türkiye'de gerçekleştirilmiş önemli etkinliklerden örnekler tanıtılmış, çalıştayların tasarım eğitiminde önemine değinilmiş ve bu konuda eğitimcilerin fikirlerine yer verilmiştir. Bilgi çağında bir tasarımcının sahip olmasını beklediğimiz özelliklerin sadece örgün eğitim sistemi ile kazandırılamayacağı, bazılarının ancak yaygın eğitim ortamlarında kazandırılabileceği pek çok eğitimci tarafından kabul görmüştür. Bunun için çalıştayların eğitim sistemine entegre edilmesi, çalıştayları gerçekleştiren kuruluşlar hakkında öğrencilere bilgi verilmesi ve öğrencilerin bu tarz etkinliklere erişimlerinin desteklenmesi gerektiği vurgulanmıştıren_US
dc.description.abstractIn this study, workshops, as a non-formal education practice, have been reviewed in terms of limitations, advantages, disadvantages, duration, issues, locations, participants and regulatory qualities. Examples from important events in Turkey were introduced, the importance of workshops in design education was addressed and the opinions of the trainers on this issue were included. It is accepted by many educators that the features we expect to have a designer in the age of information can not be gained only by the formal education system, but that some can only be gained in non-formal educational settings. It was emphasized that the workshops should be integrated into the education system, information should be given to the students about the organizations that carried out the workshops and that the students should be encouraged to access these activitiesen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSanaten_US
dc.titleTasarım Çalıştayları (Workshopları) ve Çağdaş Tasarım Eğitiminde Önemien_US
dc.title.alternativeDESIGN WORKSHOPS and THEIR IMPORTANCE IN CONTEMPORARY DESIGN EDUCATIONen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSanat & Tasarım Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümüen_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage101en_US
dc.identifier.endpage122en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster