Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEdeer, Şemsettin
dc.date.accessioned2019-10-19T19:56:34Z
dc.date.available2019-10-19T19:56:34Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1300-302X
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TkRZM05EazU=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/14996
dc.description.abstractBilgi teknolojilerinin gelişmesi, sunulan her türlü eğitim hizmetini de etkilemektedir. Bireyleri yalnız bilgiyi edinen değil, bilgiyi kullanan ve yeni bilgiler üreten yaratıcı bireyler yapabilmek, ancak çağdaş bir eğitimle olanaklıdır. Yaratıcılık, hem sanatta hem öteki alanlarda büyük önem taşımaktadır. Bugünkü sanat ve sanat eğitimi sorunları göz önüne alındığında, bütünselliği sağlayan çağdaş sanat eğitimi programlarına büyük bir gereksinme olduğu açıktır. Sanat eğitiminin disiplinlerarası bir yaklaşımla incelenmesi birçok ülkede giderek önem kazanmaktadır. Sanat dallarının gerek kendi aralarındaki gerekse öteki disiplinlerle olan sınırlarının kaldırılarak daha saydam duruma getirilmesi, bireylerde öğrenme sürecinin hızlanmasına katkıda bulunur. Konulara ve sorunlara bütüncül bir bakış açısıyla yaklaşım, bireylerin sanattaki yaratıcılığının yanı sıra öteki alanlarda da yaratıcılığını önemli ölçüde geliştirir.en_US
dc.description.abstractThe development of information technology has a significant impact on educational services. It is only possible with a contemporary educational system to have individuals who cannot only acquire knowledge but also can make use of this knowledge and produce knowledge. Creativity is important both in art and other areas of science. It is very clear that when considering problems in art and art education, there is a need for contemporary art education programs that provide integration of all disciplines. Investigating art education with an interdisciplinary approach has been gaining importance in many countries nowadays. To remove the boundaries in the different areas of art helps speed up the learning process of individuals. An integrated approach to topics and problems enables individuals to be creative both in art and other areas of science as well.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectBilimsel Disiplinleren_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleSanat Eğitiminde Disiplinlerarası Yaklaşımen_US
dc.title.alternativeInterdisciplinary Approach in Art Educationen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalOndokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümüen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue19en_US
dc.identifier.startpage78en_US
dc.identifier.endpage84en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster