Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
The International News Agencies and the New World Information Order
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Haberlerde Çerçeveleme ve Öne Çıkarma
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Görsel ve basılı yayıncılığın temel ürünlerinden birini oluşturan ‘haber’in ticarileşmesi ve değişen iletişim ortamı ve izleyiciler ile birlikte haberin yapılandırılması ve sunumu sorununu gündeme getiren bu çalışma, ...
Evolusion of Mass Communication Theories
(Anadolu Üniversitesi, 1993)
Medya Gündeminin Oluşumu
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Medya gündeminin oluşumunda en önemli unsur haberdir. Çalışmada, “Haber” ve “haber değeri” kavramı açıklamasıyla nelerin haber olduğu ortaya konmaktadır. Daha sonra medyadakilerin haberlere yaklaşımları, içerikle ilgili ...
Susurluk Skandali Sonrası “Temiz Toplum” Talebiyle Ortaya Konan “Sivil İtaatsizlik” Eylemlerinin Türk Basınında Görünümü
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Medya ve sivil toplum örgütleri kamuoyunun oluşturulmasında ve yönlendirilmesinde en önemli iki unsurdur. Bu çalışmada Susurluk Skandalı’nın Cumhuriyet, Hürriyet ve Zaman gazetelerinde ne kadar gündemde tutulduğu ve bu ...
Kamuoyu, Medya ve Demokrasi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Toplumsal yaşamın kalitesinin arttırılması siyasal sistemin iyileştirilmesinden ayrı düşünülemez. Kamuoyu, demokratik siyasal sistemin temel taşlarından biridir. Demokrasinin olmazsa olmaz koşulu kamuoyu tarafından sisteme ...
Körfez Krizi Döneminde the Guardian ve the Financial Times’da Türkiye’nin İmajı
(Anadolu Üniversitesi, 1993)
Kuramcılara Göre Anlatı
(Anadolu Üniversitesi, 1992)
Savaş ve Medya: ABD’nin Vietnam ve Körfez Savaşlarındaki Medya Politikaları
(Anadolu Üniversitesi, 1995)