Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Investigation of the home heading patterns of families with children with Hearing Impairment: IÇEM case
(2012)
Aileler, çocuklarının okuryazarlıklarının geliştirilmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Bu durum çalışmasında işitme engelli çocukların aileleri ile olan okuma örüntüleri incelenmeye çalışılmıştır. Bu bağlamda, çalışmada ...
İşitme engelli gençlere uygulanan dengeli okuma-yazma öğretimi modelinin incelenmesi
(2011)
Son yıllarda tüm dil ve beceri öğretimi yaklaşımlarının birleşimi olarak kabul edilen dengeli okuma yazma yaklaşımı, dil öğretiminde giderek yaygınlaşmaktadır. Okul genelinde gerçekleştirilmiş olan bu eylem araştırmasının ...
Evaluation of hearing impaired and normal hearing students’ reading miscues by miscue analysis
(2011)
Okuma hataları, okuyucunun dilin ipucu sistemleri ile metni anlamada kullandığı okuma stratejileri hakkında bilgi vermektedir. Bu çalışmanın amacı, koklear implantlı öğrenciler ile işiten öğrencilerin öykülerdeki okuma ...
İşitme Engelli Bir Çocuğun Okuma Yazma Becerilerinin Dil Deneyim Yaklaşımı İle Desteklenmesi
(2015)
Dil Deneyim Yaklaşımı; dinleme, konuşma, okuma ve yazma becerilerinin bir arada kullanılması ve okuma materyallerinin öğrencilerin deneyimleriyle oluşturulması temeline dayanmaktadır. Bu araştırmanın amacı, işitme engelli ...