Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Türkiye'de bir üniversite araştırma merkezinde dil ve konuşma hizmetlerinin değerlendirilmesi: Müşteri memnuniyeti
(2010)
Bu araştırma, bir üniversitenin dil ve konuşma merkezinde (DİLKOM) sağlanan dil ve konuşma hizmetlerine yönelik müşteri memnuniyetini değerlendirme amaçlı betimsel bir çalışmadır. Araştırmada, durum saptamaya yönelik bir ...
Türkiye’deki dil ve konuşma terapistlerinin Otizm alanındaki eğitim ve klinik bilgilerinin belirlenmesi
(2013)
Otizm ve yaygın gelişimsel bozukluk şemsiye terimi altında yer alan diğer bozukluklarda, ortak görülen problem iletişim ve dil alanlarında yaşanan sorunlar dır. Otizmli bireylerin büyük bir çoğunluğunda görü len dil ve ...