Yazar "Ağlargöz, Feyza" için İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi listeleme
-
İngilizce Marka Adlarının Tüketici Tutumları ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
Marka ismi her gün farklı kaynaklardan gelen ürün bilgileriyle karşı karşıya kalan tüketicilerin daha görmeden ürünle ilgili algılamalarını etkiler. Bu yüzden, bir işletmenin alacağı en önemli pazarlama kararlarından biri ... -
Sanat Dünyasının Kültürel Aracıları: Türkiye?Deki Sanat Galerilerinin Profili
Ağlargöz, Feyza; Öztürk, Sevgi Ayşe (2015)Bu araştırmanın amacı Türkiye'deki sanat galerilerinin özelliklerini betimlemek, sanat galerilerinin pazarlama araç ve faaliyetlerinden yararlanma düzey ve biçimlerini ortaya koymak ve sanat galerilerinin p ... -
Sanat ve Pazarlamanın "Sıra Dışı" Birlikteliği
Ağlargöz, Feyza; Öztürk, Sevgi Ayşe (2015)Bu çalışma sanat ve pazarlama birlikteliğini tarihsel süreçte yaşanan tartışmalar ışığında incelemekte ve 'sanat pazarlaması'nın geleneksel pazarlamadan farklarını belirleyerek doğru tanımlara ulaşmayı hedeflemektedir. Bu ...