Yazar "Hepkul, Ayşe" için İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi listeleme
-
E- Retailing: A Preliminary Look at Turkish Customers Expectations and Satisfaction
Polatoğlu, Nui Vichuda; Hepkul, Ayşe (2006)Geçtiğimiz son bir kaç yılda ekonomik krizlerle karşılaşılmasma rağmen, Türkiye'de İnternet kullanımına büyük bir ilgi gösterilmekte ve bu konuya ayrılmış kayda değer miktarda kaynak bulunmaktadır. İnternet perakendeciliği, ... -
Girişimciliğin Motivasyonel Faktörlerinin Cinsiyet Açısından İncelenmesi: Mikro İşletmelerde Bir Saha Araştırması
Turan, Nurcan; Hepkul, Ayşe (2016)Mikro ölçekli işletmeler, Türkiye'deki tüm işletmelerin %96'sını oluşturmaktadır. Eskişehir'deki mikro ölçekli işletmelerin, sosyo ekonomik açılardan araştırıldığı bir projenin parçası olan bu makalede, girişimciliğin ...