Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
B2b İşletmeler Ne Kadar Sorumlu? B2b İşletmelerin Satın Alma Sürecindeki Toplumsal Duyarlılıklarının Ölçümü
(2016)
Bu çalışmada araştırmacılar B2B işletmelerin tedarikçi seçiminde Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) açısından duyarlılık gösterip göstermediği sorusuna cevap aramaktadır. Çalışmanın amacı; tedarikçi seçiminde KSS faaliyetlerinin ...
Tam Zamanında Üretim Sisteminin Muhasebe Bilgi Sistemi İle Bütünleştirilmesi ve Bir Model Önerisi
(2016)
Bu çalışma, tam zamanında üretim sistemi bakış açısıyla muhasebe bilgi sistemine ilişkin bir model önerisi ortaya koymaya yöneliktir. Ayrıca, konu ile ilişkisi açısından, maliyet yönetimi, maliyet analizi, maliyet yönetim ...
Türkiye’de Ekonomik Büyüme ve İşsizliğin Bebek Ölümlerine Etkisi
(2016)
Bebek ve çocuk ölümü gibi sağlık göstergeleri bir ülkenin kalkınmışlık seviyesinin bir göstergesi olarak kabul edilmektedir. 1990 yılından itibaren yoksulluğun azaltılmasını konu alan Milenyum Kalkınma Hedefleri çerçevesinde ...
Bir İlişkisel Pazarlama Aracı Olarak Bağlamsal Pazarlama: Formdakal Web Sitesi Örneği
(2016)
Müşteri odaklı bir yaklaşım olan ilişkisel pazarlamanın yararlarının arttırılmasında bilgi teknolojilerinin kullanılması önemli bir unsur olarak görülmeye başlanmış ve birbirinden farklı yeni stratejilerin gelişmesinde de ...
İşletme Performansının Ölçülmesinde Nakit Akış Analizlerinin Esasları ve Borsa İstanbul Perakende Sektöründe Bir Araştırma
(2016)
Bilanço ve gelir tablosunun yanında son zamanlarda nakit akış tablosu da işletme performansının değerlendirilmesinde önemli bir araç olarak ortaya çıkmakta ve işletme likiditesi hakkında önemli bilgileri ortaya koymaktadır. ...