Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Sanat Dünyasının Kültürel Aracıları: Türkiye?Deki Sanat Galerilerinin Profili
(2015)
Bu araştırmanın amacı Türkiye'deki sanat galerilerinin özelliklerini betimlemek, sanat galerilerinin pazarlama araç ve faaliyetlerinden yararlanma düzey ve biçimlerini ortaya koymak ve sanat galerilerinin p ...
Sanat ve Pazarlamanın "Sıra Dışı" Birlikteliği
(2015)
Bu çalışma sanat ve pazarlama birlikteliğini tarihsel süreçte yaşanan tartışmalar ışığında incelemekte ve 'sanat pazarlaması'nın geleneksel pazarlamadan farklarını belirleyerek doğru tanımlara ulaşmayı hedeflemektedir. Bu ...
Sales promotion practices of consumer goods companies in an advanced developing country
(1998)
In recent years, manufacturers of consumer and industrial goods as well as service firms have been increasingly thinking in global terms and paying more attention to sales promotion in their overall promotional programmes ...