Yazar "Özata, F. Zeynep" için Porsuk Meslek Yüksekokulu listeleme
-
The Antecedents and Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites
Özata, F. Zeynep; Lujja, Abubakar (Int Business Information Management Assoc-Ibima, 2017)Consumer engagement is increasingly becoming one of the important issues in the competitive business environment. Both researches and practitioners are focusing on how consumer engagement can be enhanced through different ... -
Determinants of User Acceptance of Digital Libraries
Özata, F. Zeynep; Kurulgan, Mesut (2013)Bu çalışma, Parçalara Bölünmüş Planlı Davranış Teorisini kullanarak öğretim üyelerinin dijital kütüphane hizmetlerini benimseme niyetlerini belirlemeyi amaçlamaktadır. 426 katılımcıdan toplanan verinin analizi için yapısal ... -
Elektronik kütüphane hizmetlerinin öğretim elemanları tarafından benimsenmesinde etkili olan faktörler: Anadolu Üniversitesi öğretim elemanları üzerinde bir araştırma
Kurulgan, Mesut; Özata, F. Zeynep (2010)Bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan değişim ve dönüşüm, her örgüt gibi kütüphane/ bilgi-belge merkezleri üzerinde de önemli etkiler yaratmıştır. Kütüphanelerin sundukları bilgi hizmetlerinde, kâğıda dayalı sistemlerden ... -
Örgütsel Pazarlarda "İlişki Değeri" Çalışmalarının Gelişimi
Özata, F. Zeynep (2008)Hem firmalar, hem de tedarikçiler günümüz rekabet ortamında uzun vadeli ilişkilerin ve işbirliklerinin kendileri için daha faydalı olduğunu fark etmekteler. Bu ortamda ortaya çıkan ve giderek daha fazla araştırmacının ... -
Students' preferences and opinions on design of a mobile marketing education application
Özata, F. Zeynep; Keskin, Nilgün Özdamar (Anadolu Universitesi, 2014)The purpose of this study was to define and better understand business school students' opinions and preferences on the design of a mobile marketing education application. To accomplish this purpose an explanatory mixed ...