Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Patriotism as a citizenship value: Perceptions of social studies teacher candidates [Bir vatandaşlık değeri olarak yurtseverlik: Sosyal Bilgiler öğretmen adaylarının algısı]
(Ankara University, 2015)
Patriotism is one of the citizenship values that need to be taught in social studies. This study explored social studies teacher candidates’ perceptions of patriotism and patriotic education. The study was conducted in ...
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin küresel sistemler, küresel eğitim ve çeşitlilik kavramlarına İlişkin algısı
(Ankara University, 2016)
Bu araştırmanın amacı, Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin küresel sistemler, küresel eğitim ve çeşitlilik gibi küreselleşmenin eğitime kazandırdığı yeni yaklaşım ve kavramlara ilişkin algısını ortaya çıkarmaktır. Nitel araştırma ...
Analyzing Social and Environmental Issues Elementary School Students Reflect in their Cartoons
(Turkish Education Assoc, 2010)
The purpose of this study is to identify the feelings and thoughts of primary school students regarding the problems they experience in their environment and to determine their suggestions for solving these problems with ...
İlkögretim Öğrencilerinin Çizdikleri Karikatürlere Yansıttkları Sosyal ve Çevresel Sorunlarin Incelenmesi
(2010)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim öğrencilerinin çevrelerinde yaşadıkları sorunlara
ilişkin duygu, düşünce ve gözlemleri ile bu sorunlara yönelik çözüm önerilerini kendi çizdikleri
karikatürler aracılığıyla incelemektir. ...
Teachers' views on teaching current events in social studies
(EDAM, 2007)
In order to achieve its goals, the Social Studies course should convey social events, which took place within or out of the school context, into the classroom environment. Current events can be very beneficial so as to ...
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin hoşgörü eğitimine bakışı ve hoşgörü eğitimine ilişkin uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Bu araştırmanın amacı, sosyal bilgiler öğretmenlerinin hoşgörü eğitimine bakışını ve
hoşgörü eğitimine ilişkin uygulamalarını anlamaktır. Araştırmaya ölçüt örneklem ile
belirlenen 10 sosyal bilgiler öğretmeni katılmıştır. ...
Sosyal bilgiler dersinde öğrenci merkezli öğretme-öğrenme süreçlerinin etkililiği: bir meta analiz çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Sosyal Bilgiler öğretiminin gelişiminde, öğrenme ve öğretme süreçleriyle ilgili araştırma
bulguları yol gösterici nitelik taşımaktadır. Bu nedenle, eğitim kurumlarında öğretmeöğrenme sürecinde çeşitli yöntem, teknik, ...
Sosyal bilgiler dersi örneğinde öğrencilere ve ailelerine göre organ bağışı
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Türkiye’de son yıllarda okullarda Sosyal Bilgiler, Fen Bilimleri gibi farklı derslerin öğretim programlarında organ
bağışı konusuna yer verildiği görülmektedir. Organ bağışı; toplumsal, yaşamsal, kültürel, hukuksal, dini ...
Sosyal bilgiler eğitiminde 3 boyutlu yazıcıların kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Teknoloji hayatımızı her geçen gün değiştirmekte ve dönüştürmektedir. Tarihin ilk
çağlarında başlayan bu dönüşümün hızı gün geçtikçe artmakta ve yaşantımızda yer alan tüm
süreçleri etkilemektedir. Buhar motorunun, atom ...
Türkiye ve Kanada sosyal bilgiler öğretim programlarının değerler eğitimi bakımından karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Araştırmanın amacı, 2005 Türkiye Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ile 2005 Kanada Sosyal
Bilgiler Öğretim Programı’nı değerler eğitimi bakımından karşılaştırmaktır. Nitel araştırma
yaklaşımına dayalı olarak doküman ...