Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Otel Tercihinde Çevrimiçi Otel Değerlendirme Yorumlarına Ait İçeriklerin Önemi
(2015)
Bu araştırmanın amacı, otel işletmelerinde konaklayan yerli turistlerin, çevrimiçi otel değerlendirme yorumlarında otellerin hangi yönlerinin değerlendirilmesini daha fazla önemsedikleri ve söz konusu içeriklerin hangi ...
Dinamik Yeteneklerin Stratejik Planı Aracılığıyla Analizi: Bir Kamu Kurumu Örneği
(2017)
Dinamik yetenekler; işletmelerin, kurum ve kuruluşların rutin faaliyetlerini gerçekleştirebilmeleri için gerekli olan sıradan yeteneklerinin ötesinde yenilik ve değişimle ilgili üst düzey, stratejik yeteneklerini temsil ...
Otel Yatırımcıları İle Profesyonel Yöneticilerin Sözleşmeden Doğan İlişkileri Üzerine Bir Araştırma
(2014)
Bu çalışmada otel işletmelerinde yatırımcılar ve yöneticiler arasındaki ilişkilerin vekâlet teorisi perspektifinde incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada nicel ve nitel yöntem bir arada kullanılmıştır. Nicel veriler Turizm ...
Yetenek Kavramının Otel İşletmelerinde Operasyonel Personel Bağlamında Değerlendirilmesi
(2013)
Otel işletmelerinin emek-yoğun üretim yapısına bağlı olarak kilit rol oynayan personelin hizmetin üretimine uygun bazı yeteneklere sahip olması beklenmektedir. Hizmetin önemli kısmının çalışanlar tarafından sağlandığı otel ...
Yönetim Kurulu ve Kar Yönetimi Arasındaki İlişki: Borsa İstanbul Üzerine Bir İnceleme*
(2014)
Bu çalışmanın amacı yönetim kurulu ve kar yönetimi arasındaki ilişkiyi incelemektir. 2009-2012 yıllarını kapsayan bu çalışmada Borsa İstanbul'a kayıtlı firma verilerinden yararlanılmıştır. Çalışmada kar yönetimi göstergesi ...
Online Referrals Categorization and Performance of the Hospitality Industry: The Case of International Hotel Brands in Europe
(2017)
When mentioning online referrals in tourism, the first associations for most are online reviews of guests, usually those on the most popular social media website in tourism - TripAdvisor. In fact, online referrals1 are a ...