Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
The research on electronic computer games as a recreational activity in Turkey
(IADIS, 2016)
Entertainment games provide engaging activities and it would appear that far from waning, interest in games for leisure is still growing. The availability of new consoles, platforms and technologies for the delivery of ...
Virtual-reality based leisure experience of nintendo wii for elderly
(IADIS, 2016)
However, there have been very few studies on examining whether video games might provide leisure experience and on the experiences gathering from playing video games as a leisure pursuit. The use of Nintendo Wii has become ...
Beden Eğitimi Derslerinde Kullanılan Farklı Öğretim Yöntemlerinin Akademik Öğrenme Zamanına Etkisi
(Turkish Education Assoc, 2014)
Bu çalışmanın amacı, beden eğitimi öğretmen adaylarının öğretmen etkililiğini belirlemeye yönelik ders içerikleri ve öğrenci davranışları boyutlarına ait zamanları ve Beden Eğitimi derslerindeki akademik öğrenme zamanlarını ...
Beden Eğitimi Derslerinde Kullanılan Farklı Öğretim Yöntemlerinin Akademik Öğrenme Zamanına Etkisi
(2014)
Bu çalışmanın amacı, beden eğitimi öğretmen adaylarının öğretmen etkililiğini belirlemeye yönelik ders içerikleri ve öğrenci davranışları boyutlarına ait zamanları ve Beden Eğitimi derslerindeki akademik öğrenme zamanlarını ...
Beden Eğitimi Derslerinde Kullanılan Farklı Öğretim Yöntemlerinin Akademik Öğrenme Zamanına Etkisi
(Turkish Education Association, 2014)
Bu çalışmanın amacı, beden eğitimi öğretmen adaylarının öğretmen etkililiğini belirlemeye yönelik ders içerikleri ve öğrenci davranışları boyutlarına ait zamanları ve Beden Eğitimi derslerindeki akademik öğrenme zamanlarını ...
Developing the Leisure Education Scale
(Routledge Journals, Taylor & Francis LTD, 2017)
The primary goal of this study is to reveal the structures that explain the concept of leisure education for individuals in Turkey and develop an instrument to directly assess these structures. The study group consists of ...