Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Turizm araştırmalarında nedensellik: Q1 dergilerde deneysel dasarımın kullanımına yönelik bir inceleme
(Anadolu Üniversitesi, 2023)
Bu çalışmada, nedensel ilişkileri test etmede en güçlü nicel yöntem olarak kabul edilen deneysel tasarım konu edilmiştir. Deneysel tasarım yönteminin turizm araştırmalarındaki niceliksel ve niteliksel durumuna ilişkin bir ...
Ferzan Özpetek filmlerinde gösterge olarak yemek: Mine Vaganti/Serseri Mayınlar üzerine bir inceleme
(2020)
Bu çalışmada, Ferzan Özpetek’in yönettiği Mine Vaganti(Serseri Mayınlar) filminde yemeğin simgesel ve mekânsal anlamları, Barthes’ın göstergebilim yaklaşımıyla incelenmektedir. Çalışmada, öncelikli olarak ...
Turizmin sosyo-kültürel boyutta ortaya çıkardığı etkilerin incelenmesi: Marmaris örneği
(2014)
Turizmin gerçekleştiği bölgede ortaya çıkardığı sosyo-kültürel etkilerin bilinmesi, bunlardan olumlu olanlarının sürdürülebilmesi, olumsuz olanların ise en aza indirgenmesi açısından önemlidir. Bu bakış açısıyla hazırlanan ...
Restoran Yöneticilerinin Fiziksel Kanıtların Kullanımına Yönelik Bakış Açılarının Belirlenmesi: Eskişehir Örneği
(2016)
Bu çalışmanın amacı, turizm işletme belgeli yiyecek-içecek işletmelerinden biri olan restoranların yöneticilerinin, restoranı pazarlamada ve müşterilere hizmet sunmada fiziksel kanıtlara yönelik bakış açılarını belirlemektir. ...
Stratejik Pazarlamada “Yerelselleşme” Anlayışı: Torku İşletmesi Örneği
(2017)
Hem bilişim teknolojilerindeki gelişmeler hem de küreselleşme etkileri sonucunda pazarlama anlayışları değişen şirketlerin bazıları bir anda tüm dünyayı hedef pazar haline getirirken bazıları da tersine ulusal pazara ...
Satış Elemanının Dinleme Davranışının Satış Elemanına Duyulan Güven Üzerindeki Etkisi: Emlakçılık Sektörü Üzerine Bir Araştırma
(2013)
Bu çalışmanın amacı satış elemanının dinleme davranışının satış elemanına güven üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. İki bölümden oluşan araştırmanın ilk bölümünde konuya ilişkin literatür hakkında bilgi verilmiş ve ...
Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararların yönelik yönetici algılarının belirlenmesi: Antalya örneği
(2014)
Bu araştırmanın amacı , Antalya?daki dört ve beş yıldızlı otellerde ve tatil köylerinde genel müdürl ük ve departman müdürl üğü düzeyinde çalışan yöneticileri n sosyal medya pazarlamasının otel işletmelerinde kullanımının ...