Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Evaluation of world countries in terms of tourism indicators through multivariate analysis method
(2014)
Ülkelerin turizm göstergeleri bakımından karşılaştırılmasına yönelik yapılan çalışmalarda genellikle ülkelerin nüfus ve ekonomik büyüklüğü gibi önemli bir faktör göz ardı edilerek tek değişkene göre değerlendirme yapılmakta ...
Satış Elemanının Dinleme Davranışının Satış Elemanına Duyulan Güven Üzerindeki Etkisi: Emlakçılık Sektörü Üzerine Bir Araştırma
(2013)
Bu çalışmanın amacı satış elemanının dinleme davranışının satış elemanına güven üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. İki bölümden oluşan araştırmanın ilk bölümünde konuya ilişkin literatür hakkında bilgi verilmiş ve ...
Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararların yönelik yönetici algılarının belirlenmesi: Antalya örneği
(2014)
Bu araştırmanın amacı , Antalya?daki dört ve beş yıldızlı otellerde ve tatil köylerinde genel müdürl ük ve departman müdürl üğü düzeyinde çalışan yöneticileri n sosyal medya pazarlamasının otel işletmelerinde kullanımının ...