Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Analitik ağ süreci yaklaşımı ile Türkiye ' de beyaz eşya sektörünün pazar payı tahmini
(2010)
Bu çalışmada, analitik ağ süreci kullanılarak Türkiye’deki beyaz eşya sektöründe yer alan üç büyük firmanın pazar payları tahmin edilmeye çalışılmıştır. Bu firmalar beyaz eşya sektöründe son derece rekabetçi firmalardır. ...
Yatırımcı ilişkileri yönetiminde iletişim ve bilgi teknolojilerinin rolü: İMKB 50 endeksi uygulaması
(2010)
Geleneksel yönetim anlayışının yetersiz hale geldiği günümüz iş dünyasında işletmeler paydaşlarına karşı en hızlı ve en etkin tepkiyi vererek ilişkilerini sürdürebilir kılmanın ve uzun vadede varlığını sürdürebilmenin ...