Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Decroly’nin toplu öğretim sistemi ile Türkiye’deki sosyal bilgiler dersi arasındaki ilişkinin incelenmesi
(2021)
20. yüzyılın başında Jean Ovide Decroly tarafından geliştirilen Decroly sisteminin temelini, “hayatın içinde okul, okulun içinde hayat” anlayışı oluşturur. Bu sistem, gelişim düzeyi aynı çevrede yaşayanlarınkinden farklı ...
Sosyal bilgiler dersinde mobil uygulamalara dayalı etkinliklerin akademik başarı, eleştirel düşünme becerisi ve motivasyon üzerine etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Mobil uygulamalar öğretim süreçlerine önemli katkılar sunmaktadır. Mobil uygulamaların işlevsel olarak kullanılabileceği derslerden biri sosyal bilgilerdir. Sosyal bilgiler dersinde mobil uygulamalara dayalı etkinlikler ...
Understanding the multiple effects of historical empathy: A study explanatory mixed method
(2021)
The aim of this research is “Understanding the effects of historical empathy model on academic
achievement and attitudes towards the lesson of Turkish Republic (T.R.) Revolution History and ...
Sosyal bilgiler dersinde aile katılımına dayalı etkinliklerden yararlanma: bir eylem araştırması
(2021)
Bireyleri toplumsal yaşama hazırlama işlevine sahip olan sosyal
bilgiler dersinde toplumsal kaynaklardan yararlanmak büyük
önem taşımaktadır. Aile de sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin
günlük yaşamlarını ...