Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Using Numbers as Letters in Visual Communication and the Effects of This Use on Legibility
(Anadolu University, 2017)
In the 21st century, typography has developed as a means to enrich and broaden the borders of visual communication providing a wide range of new approaches. These new approaches provide a challenging and unexpected perspective ...
Görsel İletişimde Harf Olarak Rakamların Kullanımı ve Bunun Okunurluğa Etkisi
(2017)
21. yüzyılda görsel iletişimin sınırlarını genişletmek ve zenginleştirmek anlamında pek çok yeni tipografik yaklaşımda bulunulmuştur. Bu yeni tarz yaklaşımlar görsel iletişime beklenmedik perspektifler kazandırmıştır. ...
Yıldönümü Amblem Tasarımları
(2014)
Kurumsal yıldönümleri; çoğunlukla ticari ya da ticari olmayan markalar tarafından kurumsal kimliğin değerini arttırmaya, çalışanlarla, müşterilerle ilişkileri güçlendirmeye ve yatırımcı güveni oluşturmaya yardımcı olan bir ...