Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYıldırım, Selim
dc.date.accessioned2019-10-20T21:12:47Z
dc.date.available2019-10-20T21:12:47Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1303-9245
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRJME5UVTVPUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/19108
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı inovasyonun makroekonomik belirleyicilerini araştırmaktır. Bu amaçla 56 ülke için dört yıllık verinin ortalaması alınarak duyarlılık analizi yapılmıştır. Sonuçlar yaparak öğrenmenin, rekabetin, eğitim başarısının ve ekonomik özgürlüklerin inovasyon oranının değişiminde büyük etkiye sahip olduğunu göstermektedir.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to explore the macroeconomic determinants of innovation. In order to accomplish this goal sensitivity analysis is conducted using the mean of four annual observations in 56 countries. The results denote that learning-bydoing, competition, educational performance and economic freedom have a great impact on the change of the innovation rate.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.titleİnovasyonun makroekonomik belirleyicilerien_US
dc.title.alternativeMacroeconomic determinants of innovationen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalZonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi)en_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat Bölümüen_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue13en_US
dc.identifier.startpage53en_US
dc.identifier.endpage68en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster