Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Otel Tercihinde Çevrimiçi Otel Değerlendirme Yorumlarına Ait İçeriklerin Önemi
(2015)
Bu araştırmanın amacı, otel işletmelerinde konaklayan yerli turistlerin, çevrimiçi otel değerlendirme yorumlarında otellerin hangi yönlerinin değerlendirilmesini daha fazla önemsedikleri ve söz konusu içeriklerin hangi ...
Yönetim Kurulu ve Kar Yönetimi Arasındaki İlişki: Borsa İstanbul Üzerine Bir İnceleme*
(2014)
Bu çalışmanın amacı yönetim kurulu ve kar yönetimi arasındaki ilişkiyi incelemektir. 2009-2012 yıllarını kapsayan bu çalışmada Borsa İstanbul'a kayıtlı firma verilerinden yararlanılmıştır. Çalışmada kar yönetimi göstergesi ...
Online Referrals Categorization and Performance of the Hospitality Industry: The Case of International Hotel Brands in Europe
(2017)
When mentioning online referrals in tourism, the first associations for most are online reviews of guests, usually those on the most popular social media website in tourism - TripAdvisor. In fact, online referrals1 are a ...