Başlık için Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu listeleme
Toplam kayıt 30, listelenen: 26-30
-
Spor pazarlamasında internetin kullanımı: Türkiye futbol süper ligi takımlarının ağ ortamında pazarlama açısından incelenmesi
(2009)Bu araştırmada, spor pazarlamasında internet’in önemi açıklanarak, spor kulüplerinin internet ağı (web) üzerindeki faaliyetleri, pazarlama açısından incelenmiştir. Araştırma ayrıca profesyonel futbol kulüplerine gelecekte ... -
Sport Brands Perceptions Among Heavy User University Students
(2013)Spor pazarında, spor ayakkabısından spor yarışmalarına, futbol topundan fitness merkezlerine kadar tüketiciye sunulan pek çok spor ürünü ve hizmetleri vardır. Spor pazarında bu kadar çok ürün ve hizmetin yer alması ürün ... -
Süper Amatör Lig Futbolcularının mevkilerine göre bazı fiziksel ve teknik parametrelerinin incelenmesi
(2011)Araştırmaya Eskişehir Süper Amatör Liginde farklı mevkilerde mücadele eden 89 erkek futbolcu (kaleci [n=9], defans [n=25], orta saha [n=4 1] ve forvet [n=14]) gönüllü olarak katılmıştır. Futbolculara ait, vücut yağ yüzdeleri ... -
Türk ekstrem sporcularının spor tüketim faktörleri
(2012)Bu araştırma, 2010 yılında Türkiye’nin çeşitli il ve ilçelerinde düzenlenmiş olan 17 farklı bireysel ekstrem spor branşının etkinliğine katılan (N=1574) Türk ekstrem sporcularının spor tüketim faktörlerini karşılaştırmak ... -
Türk Seyircilerin 'Formula 1 Turkey Grand Prix' Sponsor Markalarını Hatırlamaya Yönelik Tutumları ve Marka Hatırlama Düzeyleri
(2006)Markaları ve kuruluşları birbirinden farklılaştıran ve aynı zamanda onlara değer katan halkla ilişkiler uygulamalarından biri sponsorluktur. Sponsorluk, sponsorun mesajını bir etkinlik ya da kuruluşla ilişkilendirerek ...