Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorKaya, Feyyaz
dc.contributor.authorUğurhan, Yusuf Zafer Can
dc.contributor.authorBay, Sevil Uzoğlu
dc.date.accessioned2020-07-09T20:52:08Z
dc.date.available2020-07-09T20:52:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn1305-970X
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TXpNNE1qQTJOZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/23793
dc.description.abstractKişisel markalama, günümüzde gittikçe önem kazanan bir kavram haline gelirken, kişisel markaların yaratılmasında, geliştirilmesinde ve büyütülmesinde sosyal ağlar da çok kullanışlı ve uygun maliyetli bir platform olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu nedenle sosyal ağlara bağlı bir topluma nasıl aktif bir katılım sağlanacağının anlaşılması önemlidir. Bu çalışma, sosyal ağların kişisel markalama kavramı bağlamında nasıl kullanıldığını incelemektedir. Sosyal ağları kullanan kişisel markaların, çevrimiçi çalışmalarında yeni kariyer fırsatları, ortaklıkları ve takipçileriyle başarılarını nasıl arttırdığını analiz etmekte ve ayrıca sosyal medyanın güçlü bir kişisel markanın inşasında nasıl kullanılabileceğini göstermektedir. Bu kapsamda Nusr-et resmi Instagram hesabı kişisel markalama kavramı bağlamında içerik analizi yöntemi kullanılarak incelenmiştir.en_US
dc.description.abstractWhile personal branding is becoming an increasingly important concept today, social networks have also been emerging as a very useful and cost effective platform to create, enhance and enlarge personal brands. Therefore, it is important to understand how to actively participate in a society based on social networks. This study examines how social networks are used in the context of personal branding. In this context, it was analyzed how personal brands using social networks have improved their success with new career opportunities, partnerships and followers in their online work, and it was demonstrated how social media can be used to build a strong personal brand. Within this scope, Nusr-et official Instagram account was examined using content analysis method in the context of personal branding concept.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleSosyal Medyada Kişisel Markalama: Nusr-Et Instagram Örneğien_US
dc.title.alternativePersonal Branding In Social Media: Nusret Instagram Exampleen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalJournal of Yasar Universityen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesien_US
dc.identifier.volume14en_US
dc.identifier.issue54en_US
dc.identifier.startpage196en_US
dc.identifier.endpage207en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record