Yazar "Yanık, H. Bahadır" için Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi listeleme
-
Ebeveyn-çocuk-öğretmen etkileşimlerinin matematik eğitiminde ebeveyn katılımı bağlamında incelenmesi
Yanık, H. Bahadır; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü (Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)Bu çalışmanın amacı ebeveyn-çocuk, çocuk-öğretmen ve ebeveyn-öğretmen arasındaki matematiğe yönelik iletişimin doğasını incelemektir. Olgu bilim olarak desenlenen çalışmada nitel veri toplama ve analiz yöntemleri kullanılmıştır. ... -
Mesleğe yeni başlayan iki ortaokul matematik öğretmeninin mesleki gelişiminin beş uygulama modeli çerçevesinde incelenmesi
Yanık, H. Bahadır; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü; Bağdat, Osman (Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Bu çalışmanın amacı 5 Uygulama Modeli’ne dayalı bir mesleki gelişim programının, mesleğe yeni başlayan iki ortaokul matematik öğretmeninin sınıf içi uygulamalarına ve matematiksel görevlerin bilişsel istem düzeylerine olan ... -
Mesleki eğitim öğrencilerinin teknoloji destekli ortamda uzamsal yeteneklerinin gelşiminin incelenmesi/ Zeynep Parmak.
Parmak, Zeynep (Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu çalışmada bir mesleki eğitim merkezine devam eden öğrencilerin uzamsal yeteneğinin "Açınımlar, Döndürme ve Görünüşler" alt bileşenleri kapsamında gelişimleri teknoloji destekli bir öğretim ortamında incelenmiştir. Çalışma ... -
Ortaokul öğrencilerinin çevre ve alan ile ilgili kavram imajlarının ve kanıt şemalarının araştırılması
Yanık, H. Bahadır; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü; Gelici, Özlem (Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)Bu araştırmanın amacı ortaokul (5, 6, 7 ve 8. sınıf) öğrencilerinin çevre ve alan ile ilgili kavram imajlarının ve kanıt şemalarının uygulanan öğretim seanslarıyla nasıl değiştiğinin araştırılmasıdır. Araştırmanın ... -
Uluslararası lise öğrencilerinin matematiksel kimliklerinin incelenmesi
Görgin, İlyas (Anadolu Üniversitesi. Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023)Bu çalışmanın amacı uluslararası lise öğrencilerinin matematiksel kimliklerini incelemektir. Bu amaç doğrultusunda bu çalışmada üç alt problem araştırılmıştır. Birincisi, öğrencilerin matematiksel kimlikleri, lise öncesi ...