Yazar "Anadolu Üniversitesi" için Cilt :2 Sayı (4) listeleme
-
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri öğretmenliği öğrencilerinin görüşlerine göre içerik düzenleme stratejilerinin belirlenmesi
Kılıç, Figen (Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu çalışmanın amacı, eğitim fakültesi bilgisayar ve öğretim teknolojileri öğretmenliği bölümünde öğrenim gören öğretmen adaylarının kullandıkları içerik düzenleme stratejilerini belirlemektir. Bu amacı gerçekleştirmek ... -
Çevrimiçi öğrenme tasarımı için proje yönetimi yaklaşımları
Anadolu Üniversitesi; Serpil, Harun (Anadolu Üniversitesi, 2016)Editörlüğünü Prof. Dr. Gülsün Eby ve Prof. Dr. T. Volkan Yüzer’in yaptığı, 2013 yılında yayınlanan bu 344 sayfalık kitap altı ana bölüm ve 17 alt bölümden oluşmaktadır. Başta A.B.D. ve Türkiye olmak üzere dünyanın farklı ... -
Öğrenme analitiği: e-öğrenme, büyük veri ve bireyselleştirilmiş öğrenme
Anadolu Üniversitesi; 0000-0002-4520-642X; Bozkurt, Aras (Anadolu Üniversitesi, 2016)Çevrimiçi teknolojiler hayatımızın her alanına sızmış, yaşanan gelişmelerden öğrenme süreçlerine yönelik uygulamalar da etkilenmiştir. Günümüzde çevrimiçi ortamlarda gerçekleşen tüm etkileşimler kendi dijital izine sahiptir ... -
Öğretmen adaylarının internet etiği algıları ve kontrol odağı algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Tosun, Nilgün; Geçer, Aynur; Kaşıkçı, Duygu Nazire (Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu araştırmada, öğretmen adaylarının internet etiği algıları ile kontrol odağı algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmaktadır. Bilindiği gibi kontrol odağı, kişiliği oluşturan boyutlardan biridir ve içsel ya ... -
Teknoloji eğitim için iyi midir?
Anadolu Üniversitesi; Akgün Özbek, Ela (Anadolu Üniversitesi, 2016)Neil Selwyn tarafından yazılan Teknoloji Eğitim için İyi midir? 2016 yılında Polity Press tarafından yayımlanmıştır. Bir önsöz ve altı bölümden oluşan kitap eğitimde dijital teknolojilerin kullanımının değişim, demokratikleşme, ... -
Uzaktan eğitimde ARCS-V motivasyon tasarımı modelinin kullanımı
Uçar, Hasan (Anadolu Üniversitesi, 2016)Uzaktan eğitim sisteminde başarıyı etkileyen birçok faktör bulunmaktadır. Motivasyon bu faktörlerin en önemlilerinden biridir. Uzaktan eğitimde öğrenenlerin dersten ayrılması, dersi tamamlayamaması ve başarısız olması ...