Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.date.accessioned2020-08-27T10:28:42Z
dc.date.available2020-08-27T10:28:42Z
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.citationCırık, M. (2016). Uzaktan eğitimin üstün zekâlı öğrencilerin eğitimindeki yeri. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2 (3), 170-187.en_US
dc.identifier.issn2149-2360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/24593
dc.description.abstractBu çalışma, uzaktan eğitimin üstün zekâlıların eğitiminde kullanılmasıyla ilgili literatürdeki araştırmaları incelemek üzere yapılmıştır. Çalışmada örgün eğitim ile uzaktan eğitimin karşılaştırılması yapılmıştır. Ayrıca uzaktan eğitimin, üstün zekâlıların eğitiminde kullanılmasına yönelik olarak yapılandırılan hızlandırma, zenginleştirme, müfredat farklılaştırması gibi hususlar incelemeye konu edilerek, bu alanda yapılan araştırmalar ele alınmıştır. Araştırmalar kapsamında ortaya çıkan ve uzaktan eğitimin üstün zekâlıların eğitimi açısından sunmuş olduğu avantajlar ve dezavantajlar ele alınmıştır. Üstün zekâlılara yönelik olarak hazırlanacak olan programların sahip olması gereken niteliklere yer verilmiş ve söz konusu programlara dâhil olacak öğrencilerin hangi özelliklere sahip olması gerektiği hususlarına da değinilmiştir.en_US
dc.description.abstractThis study was conducted to examine the studies in the literature on the use of distance education in the education of gifted and talented children. In the study, distance education are compared with formal education. In addition, subject to review issues such as curriculum differentiation, acceleration, enrichment which are configured for use in the education of gifted and researches done in this field are discussed. Studies have revealed that the advantages of distance education is offered in terms of education of gifted and disadvantages are discussed. Qualities that have to be prepared for gifted programs and characteristics of students will be involved in the programs are presented.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectUzaktan Eğitimen_US
dc.subjectÜstün Zekâlılaren_US
dc.subjectHızlandırmaen_US
dc.subjectZenginleştirmeen_US
dc.subjectMüfredat Farklılaştırmaen_US
dc.subjectDistance Educationen_US
dc.subjectGifted Childrenen_US
dc.subjectAccelerationen_US
dc.subjectEnrichmenten_US
dc.subjectDifferentation of Curriculumen_US
dc.titleUzaktan eğitimin üstün zekâlı öğrencilerin eğitimindeki yerien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAçıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage170en_US
dc.identifier.endpage187en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorCırık, Mevlüt


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster