Yazar "Çekiç, Hasan" için listeleme
-
Applying focus on form in EFL classes : focus on form through input flood, output, and corrective feedback
Eş, Şener (Anadolu Üniversitesi, 2003)Testlerden toplanan veriler, öğretim tiplerinin etkinliğini araştırmak amacıyla iki-yönlü varyans analizi ve Tukey testi ile analiz edilmiştir. Aynı zamanda, hangi öğretim tipinin diğerine göre daha etkili olduğunu bulmak ... -
Applying Focus on Form in EFL Writing Classes
Eş, Şener; Çekiç, Hasan (2006)Son yıllarda ikinci dil edinimi alnında yapılan çalışmalar, Long (1991) tarafından sunulan ve öncelikli olarak anlama dayalı eğitim yapılan ortamlarda öğrencilerin dikkatini dilin dilbilgisel öğelerine çeken bir dil öğretim ... -
Effects of prior knowledge of content and rhetorical structures on EFL learners' reading comprehension
Çekiç, Hasan (Anadolu Üniversitesi, 1999)Clark'ın (1988) işaret ettiği gibi, halen genel kabul görmüş bir okuma anlama teorisi yoktur. Bu yüzden olsa gerek, bir çok araştırmacı okuma anlama sürecini farklı unsurları esas alarak anlamaya çalışmaktadır. Araştırmacıların ... -
The impact of EFL student's accurate use of language on experienced and inexperienced teachers' scoring the written compositions
Duranlıoğlu, Mehmet (Anadolu Üniversitesi, 2004)Yabancı Dil Yazılı Anlatım Kağıtlarını Değerlendirme Kriteri kullanılarak, bu çalışma, öğrencilerin yazılı anlatımdaki doğru gramer kullanımları ve öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin, yazılı anlatım kağıtlarının ... -
Incidental focus on form and two different types of reconstruction tasks
Korucu, Derya (Anadolu Üniversitesi, 2010)Bu çalışma alanda yapılan önceki çalışmalara dayalı olarak, iki farklı yapı odaklı aktivitenin İngilizce yabancı dil öğrencilerinin dil üretimine etkisini araştırmayı amaçlamıştır. “Yapıya odaklanma” ilk olarak Long (1991; ... -
Seperate and Simultaneous Cumulative Effects of Content and Formal Chemata on Turkish EFL Learners' Reading
Çekiç, Hasan (2007)Kapsamlı ve genel kabul görmüş bir okuma-anlama teorisi bulunmaması sebebiyle birçok araştırmacı, okuma sürecini, sürecin oluşturanlarını inceleyerek anlamaya çalışmaktadır. Süreci oluşturan unsurlardan iki tanesi içeriğe ... -
Seperate and Simultaneous Cumulative Effects of Content and Formal Chemata on Turkish EFL Learners’ Reading
Çekiç, Hasan (Anadolu Üniversitesi, 2007)Due to the absence of a commonly accepted comprehensive reading theory, many researchers have been trying to understand the reading process by analyzing it into a set of components. Two of those components widely researched ...