Yazar "Anagun, Şengül S." için listeleme
-
Eğitimde Performans Değerlendirme Süreci
Bayrak, Coşkun; Anagun, Şengül S. (2006)Bu araştırma ile ilköğretim okullarında uygulanmakta olan performans değerlendirme sürecine ilişkin yönetici görüşlerini ortaya koymak amaçlanmıştır. Tarama modelinde desenlenen araştırma, Eskişehir il merkezinde görev ... -
Fen Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonunun 21. Yüzyıl Becerileri Boyutunda Değerlendirilmesi: Yavaş Geçişli Animasyon Uygulaması
Bu çalışmanın amacı sınıf öğretmeni adaylarının yavaş geçişli animasyon (YGA) oluşturma sürecinde 21. yüzyıl becerilerini kullanma durumlarını belirleme ve belirli ölçütlere göre animasyon kullanma yeterliklerinin ortaya ... -
Problem çözme envanterini ilköğretim öğrencilerine uyarlama çalışması: doğrulayıcı faktör analizi sonuçları
Bu çalışmanın amacı, Heppner ve Peterson (1982) tarafından yetişkinlere uygulanmak üzere geliştirilen 'Problem Çözme Envanteri'nin Türkçeye uyarlanmış biçiminin beşinci sınıf öğrencileri için yeniden uyarlanmasına yönelik ... -
Reliability and validity studies of the science and technology course scientific attitude scale
Yaşar, Şefik; Anagun, Şengül S. (2009)Science is a basic course that improves the individuals in terms of cognitive aspects and increases their creativity. In this course, students acquire the habits of thinking objectively and making right decisions about the ... -
Science teaching in primary education in turkey based on constructivism and the problems which are encountered in practice
Yaşar, Şefik; Anagun, Şengül S. (Int Inst Informatics & Systemics, 2007)Constructivism has been increasingly spreading in the educational systems of the developing countries. Because, there is strong evidence suggesting that constructivist applications are one of the ways to make students ... -
Sınıf öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersi ödev sürecine ilişkin görüşleri
Ersoy, Ali; Anagun, Şengül S. (2009)Fen ve Teknoloji dersinin uygulanmasına yönelik yapılan araştırmalar öğretmenlerin ödevler konusunda farklı sorunlar yaşadıklarını ortaya koymaktadır. 2005-2006 öğretim yılında Türkiye genelinde uygulamaya konulan Fen ve ... -
Teaching nature of science by explicit approach to the preservice elementary science teachers
Yalçınoğlu, Pelin; Anagun, Şengül S. (2012)The purpose of this study was to investigate the development of elementary science teachers’ understandings of the nature of science as they were taught with an explicit approach. Qualitative research methodologies ...