Yazar "Erişti, Suzan Duygu" için listeleme
-
Çocuklarda Teknoloji Odaklı Görsel İletişim ve Dinamik Bir Görsel İletişim Yolu Olarak Dijital Öyküleme
Erişti, Suzan Duygu (2017)Araştırma katılımcı gözlem ve katılımcı tasarım yaklaşımına dayalı olarak geliştirilen dijital öyküleme yaklaşımının küçük yaş grubundaki çocukların görsel iletişim tercihlerini belirleme sürecine yansımalarını belirlemeyi ... -
Development of Mobile Skill Teaching Software for Parents of Individuals with Intellectual Disability
Kuzu, Abdullah; Çankaya, Serkan; Cavkaytar, Atilla; Odabaşı, Hatice Ferhan; Erişti, Suzan Duygu (2014)Bu araştırmanın amacı, zihin engelli bireylere günlük yaşam becerilerinin öğretiminde ebeveynlerin kullanımına yönelik mobil beceri öğretimi yazılımı geliştirmektir. Araştırmada tasarım tabanlı araştırma yöntemi kullanılmıştır. ... -
Digital storytelling and creativity through e-learning
Erişti, Suzan Duygu (IGI Global, 2014)Technological developments have brought innovation, transformation, and change into a number of environments. Education settings constitute the basis of these environments. Among the technological developments in educational ... -
The effective use of digital image in advertising design process
Hamed, Osman Alfahim Osman (Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu araştırmanın amacı, dijital görüntünün reklam tasarım sürecindeki etkin kullanımını incelemek ve reklamcılığın gelişiminde özellikle açık hava reklamcılığında dijital görüntünün oynadığı rolü incelemektir. Dijital ... -
Effectiveness of online learning environments developed based on the principles of interactive environment design
İzmirli, Özden Şahin (Anadolu Üniversitesi, 2012)Online learning environments are technology-based learning environments which allow learners to develop themselves on their own pace independently of time and place through the instructional content presented via computers ... -
Farklı öğrenme stillerine sahip öğrencilerin e-ders tasarımlarına ilişkin görüşleri : Anadolu Üniversitesi uzaktan eğitim programları örneği
Şişman-Uğur, Serap (Anadolu Üniversitesi, 2010)Öğrenci merkezli eğitimde öğrencilerin öğrenme özelliklerini bilmek, öğrenme stillerini belirlemek önem taşımaktadır. Öğrenme stillerinin bilinmesi bireylerin öğrenme döngüsündeki güçlü ve zayıf yönlerinin belirlenerek ... -
Görsel algı kuramlarına dayalı etkileşimli bir öğretim ortamı tasarımı ve ortama ilişkin öğrenci görüşleri
Anadolu Üniversitesi; Erişti, Suzan Duygu; Uluuysal, Betül; Dindar, Muhterem (Anadolu Üniversitesi, 2013)Etkileşimli öğrenme ortamları, çok yönlü öğretim ve etkileşim olanaklarına sahip, öğrencilerin öğrenmelerini yönlendirebildiği, zaman ve mekandan bağımsız ortamlarıdır. Etkileşimli öğretim ortamlarının niteliğini olumlu ... -
Grafik tasarım ilkelerine dayalı olarak geliştirilmiş etkileşimli eğitim CD'lerinin ilköğretimde temel sanat elemanlarının öğretiminde etkililiği
Erişti, Suzan Duygu (Anadolu Üniversitesi, 2005)Grafik tasarım ilkelerine dayalı olarak geliştirilmiş etkileşimli eğitim CD'lerinin ilköğretimde temel sanat elemanlarının öğretiminde etkililiğini ortaya çıkarmanın amaçlandığı bu araştırma, tek grup öntest-sontest modelinde ... -
İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Web Destekli Öğretim İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Bu araştırma, Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı ilköğretim okullarında görev yapmakta olan ve web destekli eğitim deneyimine sahip branş öğretmenlerinin web destekli eğitime yönelik görüşlerini kimi değişkenler açısından ... -
İlköğretim öğrencilerinin resimsel anlatımlarında popüler kültür algısı (Norveç çok kültürlü Fjell ilköğretim okulu örneği)
Erişti, Suzan Duygu (2010)Bu araştırmanın amacı ilköğretim öğrencilerinin resimlerinde ve resimlerine yönelik yazılı anlatımlarına dayalı sanatsal ifadelerinde popüler kültürün etkilerini araştırmaktır. Bu genel amaç kapsamında araştırma öğrencilerin ... -
İlköğretim öğrencilerinin yazılı anlatım ve resimlerinde kültür algıları
Bireylerin kendi değer yargılarını oluşturmalarında önemli bir rolü olan kültürün toplumsal kurumlar aracılığıyla edinilmesi ve bireylerin kültürel sistemlere dahil olup sosyalleşmeleri amaçlanır. Bu süreçte ilköğretim ... -
The Metaphoric Perception of Teacher Candidates Related ‘Fine Arts Teacher’ Concept
Erişti, Suzan Duygu (2017)Bu araştırmanın amacı görsel sanatlar alanındaki öğretmen adaylarının resim-iş öğretmenliği kavramına ilişkin algılarını ortaya koydukları metaforlar ve bu metaforlara ilişkin düşünceleri çerçevesindeki görüşleri aracılığı ... -
A multi-cultural interaction through video conferencing in primary schools
Erişti, Suzan Duygu (2012)This study investigated Turkish and Canadian primary school students' ways of expressing their perception of cultural understanding through video conferencing and that of cultural interaction through video conferencing. ... -
Otizm Spektrum Bozukluğu olan Çocuklar için Tasarım Tabanlı Araştırma Yaklaşımına Dayalı Eğitsel Oyun Tasarımı
Teknoloji odaklı ortamlar, Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) tanısı konulmuş ve öğrenme güçlüğü çeken çocukların sosyal etkileşim, iletişim becerileri ve davranış ihtiyaçlarını kişileştirmelerini desteklemektedir. Bilgisayar ... -
Technology-Focused Visual Communication and Digital Storytelling as a Dynamic Visual Communication Path for Children
Erişti, Suzan Duygu (İstanbul University, 2017)This study investigated the influence of participatory observation and a participatory-design-based digital storytelling approach on young children's visual communication preferences. It examined students' visual communication ... -
Türkiye'deki Post-Sovyet göçmenlerin kültürel uyum sürecinde medya kullanımının yansımaları
Kaya, Ramzıyya (Anadolu Üniversitesi, 2018)Araştırmada Türkiye'deki Post-Sovyet göçmenlerin geleneksel ve yeni medya kullanım eğilimlerinin kültürel uyum sürecine etkisi incelenmektedir. Araştırmada karma paradigmaya dayalı "Eş zamanlı/Paralel Yakınsayan" model ... -
Uluslararası erasmus programı çerçevesinde Türkiye’ye gelen sanat ve tasarım öğrencilerinin Türk kültürü algıları
Anadolu Üniversitesi; Erişti, Suzan Duygu (Anadolu Üniversitesi, 2014)Günümüzde çok kültürlü etkileşimler, kültürel farkındalığa dayalı kültürlerarası iletişim ve bağlantıları içermektedir. Bireylerin çok kültürlü bir yaklaşım içerisinde farklı kültürler içerisinde etkin olmak adına kültürel ... -
Uluslararası öğrencilerin kültürel uyum sürecine yönelik bir çevrimiçi oryantasyon uygulamasının geliştirilmesi ve etkililiğinin incelenmesi
Coşkunserçe, Ozan (Anadolu Üniversitesi, 2014)Uluslararası öğrenciler öğrenim amaçlı olarak misafir oldukları ülkelerde birçok sorunla karşılaşmaktadır. Bu sorunların çözümünde uluslararası öğrencilere danışmanlık hizmeti vermek için üniversitelerin bünyelerinde ... -
The use of mobile technologies in multimedia-supported learning environments
The aim of the study is to reveal the students' opinions about the use of PDAs (Personal Digital Assistant) in learning environment within the context of multimedia based applications. Through purposeful sampling, 17 ... -
Yeni medyada göç odaklı olağandışı durum iletileri üretmeye dayalı görsel – algısal sorgulama: Tasarım tabanlı araştırma örneği
Erişti, Suzan Duygu; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü; Yılmaz, Ayça (Anadolu Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)Bu araştırmanın amacı, görsel algı yönetimi ve manipülatif unsurlarla sosyal medya odaklı tasarım sürecinde, eğitim fakültesinde öğrenim gören görsel sanatlar öğretmen adaylarına sorgulayıcı, eleştirel, dinamik bir bakış ...