Yazar "Genç, Tamer" için listeleme
-
İşitme engelli kaynaştırma öğrencilerinin okuma becerilerinin formel olmayan okuma envanteri ile değerlendirilmesi
Genç, Tamer (Anadolu Üniversitesi, 2016)İşitme engelli kaynaştırma öğrencilerinin okuma becerilerinin Formel Olmayan Okuma Envanteri (FOOE) ile değerlendirilmesini amaçlayan bu araştırma betimsel model olarak desenlenmiştir. Araştırmanın katılımcılarını Eskişehir ... -
İşitme engelli kaynaştırma öğrencilerinın okuma becerilerinin formel olmayan okuma envanteri ile değerlendirilmesi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi; 0000-0001-5580-280X; 0000-0002-2395-0733; 0000-0002-9612-9858; Genç, Tamer; Girgin, Ümit; Karasu, Pelin H. (Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2020)Okuma becerilerinin değerlendirilmesi; öğrencilerin okuma sürecindeki gereksinimlerinin belirlenmesinde, gereksinimleri karşılamaya ilişkin eğitim programının planlanmasında ve kullanılacak stratejilerin belirlenmesinde ... -
İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Çeşitli Bağlamlarda Kullandığı İletişimsel İşlevlerin İncelenmesi
Genç, Esra; Uzuner, Yıldız; Genç, Tamer (2017)İşitme kayıplı bir çocuğun çeşitli bağlamlarda kullandığı iletişimsel işlevlerin incelenmesini amaçlayan bu araştırma durum çalışması olarak desenlenmiştir. Araştırmanın verileri çeşitli bağlamlarda gerçekleşen doğal ... -
İşitme kayıplı çocukların yürütücü işlev ve dil becerilerinin geliştirilen yürütücü işlevler ölçeği ve uyarlanan pragmatik profil ile incelenmesi
Doğan, Murat; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim Anabilim Dalı; Genç, Tamer (Anadolu Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)Hedefe yönelik davranışlarımızı düzenlememizi sağlayan yürütücü işlevlerde yaşanan sorunlar sosyal ve akademik yaşantıda başarısızlığa sebep olmaktadır. Yürütücü işlevler ve dil becerilerinin ilişkili süreçler olduğu, ... -
A Study on the Communicative Functions Used in Various Contexts by a Child with Hearing Loss
Genç, Esra; Uzuner, Yıldız; Genç, Tamer (Ankara University, Fac Educational Sciences, 2017)This case study aimed to examine the communicative functions in various contexts of a child with hearing loss. The data were collected via various data collection techniques. The collected data were analyzed either inductively ...