Yazar "Onay, Atılım" için listeleme
-
Bıscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması1
Onay, Atılım; Eriş, Ufuk (2016)Erkek bedenin kadın bedeni gibi reklamlarda çekici bir nesne olarak kullanılmaya başlanması 20. yüzyılın sonlarına rastlamaktadır. Kullanılan erkek bedenleri aynı kadın bedenlerinin reklamlarda kullanıldığı gibi kusursuzdur. ... -
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Onay, Atılım (Anadolu Üniversitesi, 2003)Tüketici bilincinin hızla yükselmesi tüketicilerin işletmelerden pazarlama faaliyetleri dışında beklentilerini de yükseltmektedir. Müşteri beklentilerinin değişmesi işletmeleri satış odaklı iletişim çabalarından fazlasını ... -
Men in Turkey and Their Changing Images in Magazine Advertisements
Onay, Atılım (İstanbul University, 2017)Today, it is frequently argued in literature that in this century, wherein societies are visibly undergoing rapid change, this change is also effected men. Men are being forced to change due to technological progress and ... -
Non-government organizations and the internet: An example of the Province of Eskisehir, Turkey, from a public relations perspective
Onay, Atılım (2011)In recent years, the term "civil society" in Turkey has been widely discussed from both an academic and social point of view. The most important reason for this is the removal, in 1980, of many limitations. Removing these ... -
Reklam okuma biçimleri : kişisel değerlerin etkisine ilişkin bir alımlama çalışması
Onay, Atılım (Anadolu Üniversitesi, 2011)Geçtigimiz on yıl içerisinde reklamlar ve değerler konusunu işleyen birçok çalışmaya rastlamak mümkündür. Bu çalışmaların eksik kalan yönünü ise izleyiciler oluşturmaktadır. Değerler ve reklamları konu alan çalışmaların ... -
Retoriksel arena modeli temelinde 15 Temmuz siyasal krizinin incelenmesi
Onay, Atılım; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı; Yıldırım, Tuna (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmanın genel amacı, 15 Temmuz Darbe Girişiminin kriz iletişimi bağlamında incelenmesidir. Kriz iletişimi ile ilgili olarak literatürde çeşitli kuramlar söz konusudur. Retoriksel arena kuramı ise diğerlerinden farklı ... -
Sosyal amaca dayalı pazarlama ve kurum imajı ilişkisi : eker-adım adım oluşumu işbirliği üzerine bir araştırma
Onay, Atılım; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı; Bal, Döndü (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)Hedef kitle ve paydaş gruplarının gün geçtikçe kurumlara karşı daha talepkâr olduğu günümüzde sosyal sorumluluk tüketici beklentileri arasında ilk sıralarda yer almaktadır. Bu noktada kurumlar sosyal sorumlu davranmanın ... -
Sosyal amaca dayalı pazarlama ve kurum imajı ilı̇şkı̇sı̇: Eker-adım adım oluşumu işbı̇rlı̇ğı̇ üzerı̇ne bı̇r araştırma
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi; 0000-0002-6019-3831; 0000-0002-0086-3207; Bal, Döndü; Onay, Atılım (Anadolu Üniversitesi, 2020)Hedef kitle ve paydaş gruplarının gün geçtikçe kurumlara karşı daha talepkâr olduğu günümüzde sosyal sorumluluk tüketici beklentileri arasında ilk sıralarda yer almaktadır. Sosyal amaca dayalı pazarlama hem bir kurumsal ... -
Türkiye’de Değişen Erkekler ve Dergi Reklamlarındaki Erkek İmajı
Onay, Atılım (2017)Toplumların gözle görünür bir hızla değişime uğradığı yüzyılımızda erkekler de bu değişimden etkilenmektedirler Teknolojik ilerleme(ler) kadın ve LGBT özgürlük mücadeleleri erkekleri değişime zorlamaktadır. Bu değişimi ... -
Ülke orjini etkisi
Onay, Atılım (Anadolu Üniversitesi, 2004)Çağdaş pazarlama iletişimi anlayışı içerisinde, tüketici istek ve tercihleri önemli bir bilgi haline gelmiştir. Hedef kitleyi tanımak, ürünlerin ulusal ve uluslararası pazarlarda iletişimi ile satış ve pazarlama çalışmalarını ... -
Ülke orjini kavramı ve ülke imajı
Onay, Atılım (2008)Ürünler belirli bir yerde, bölgede, şehirde veya ülkede üretilmektedirler. Ürünlerin bu üretim yeri bilgilerine ülke orijini denilmektedir. Ülke orijini kavramı özellikle 1980’lerden sonra küreselleşen dünya ekonomisi ile ...