Browsing by Author "Sever, Necip Serdar"
Now showing items 1-8 of 8
-
Bütünleşik pazarlama iletişimi yaklaşımı : modeller, eleştirileri ve Türkiye özelinde betimleyici bir araştırma çalışması
Sever, Necip Serdar (Anadolu Üniversitesi, 1998)Bütünleşik pazarlama iletişimi reklam ve halkla ilişkiler alanlarında oldukça yeni bir paradigma olarak karşımıza çıkmaktadır. Öyle ki, kimi akademisyenler kavramın giderek geleneksel reklamcığın ve kısmen de halkla ... -
İçsel markalaşma ve duygusal bağlılık ilişkisi : çalışan perspektifinden betimsel bir araştırma
Gökdemir, Şaduman Şeyda (Anadolu Üniversitesi, 2017)İçsel markalaşma çalışan davranışlarıyla marka vaadinin uyumlu hale getirilme sürecidir. Bu nedenle kurumlar içsel iletişim ve insan kaynakları uygulamaları ile çalışanların marka vaadini destekleyen davranışlar geliştirmesini ... -
İşletmelerde kültürel farklılıkların yönetiminde halkla ilişkilerin rolü ve Türkiye'deki işletmeler üzerine bir uygulama
Erbaş, Sefa (Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu çalışma; işletme içinde, James E.Grunig ve Todd Hunt tarafından geliştirilen halkla ilişkiler modellerinin, kültürel çeşitliliği yönetmede etkinliğini belirlemeye ve Geert Hofstede tarafından geliştirilen kültür ... -
Marketing communication strategies for distance learning
Anadolu Üniversitesi; Ataizi, Murat; Sever, Necip Serdar (Anadolu Üniversitesi, 2016)Education is now a global product with institutions worldwide competing for students and finding ever more creative ways to satisfy student needs and preferences. Highly developed and competitive organization in the ... -
Organizational change and applicability of Six Sigma Management Model in the Turkish National Soccer Team
Çobanoğlu, Halil Orbay; Terekli, Mustafa Serdar; Gürsakal, Necmi; Sever, Necip Serdar (Gdansk University Physical Education & Sport, 2018)Background: In recent years, the Six Sigma Methodology has been primarily applied to the enhancement of performance. The purpose of this study was to implement Six Sigma Management Models in the Turkish National Soccer ... -
Oyunlaştırmada oyun elemanlarının kullanımı: Adidas Micoach, Khan Academy, Superbetter ve Swarm uygulamalarının örnek olay yöntemi ile incelenmesine yönelik keşifsel bir çalışma
Bical, Adil (Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu çalışma, oyun elemanlarının oyunlaştırmada kullanımına odaklanmaktadır. Oyunlaştırma, oyun tasarım unsurları (elemanları) ve esaslarının gerçek dünyaya ve oyun olmayan içeriğe aktarılmasıdır. Bu açıdan oyun elemanları ... -
Radio as a Tool of Propaganda in World War II
Sever, Necip Serdar (Anadolu Üniversitesi, 1993) -
Reklamda öyküsel anlatımın etkileri : doğal reklam uygulamaları üzerine deneysel bir araştırma
Sever, Necip Serdar; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı; Yıldız, Serdar (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Reklamda öyküsel anlatımın etkileri, literatürde özellikle öyküsel olmayan reklam biçimleriyle karşılaştırılarak incelenmiş ve pek çok çalışmada öyküselliğin ikna edici üstünlükleri ortaya koyulmuştur. Bu çalışmada ise ...