Yazar "Suher, Kemal Hasan" için listeleme
-
SMS Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları
İspir, Bilge N.; Suher, Kemal Hasan (2009)Mobil telefonların kullanımındaki hızlı artış, hem pazarlamacılar hem de reklamcılar için yeni bir mesaj aktarım platformu yaratmıştır. Mobil telefonların popülerliğindeki artış ile beraber, Kısa Mesaj Hizmetleri (SMS) ... -
Televizyon ve gazetede reklamdan kaçınmayı etkileyen değişkenler
Bu çalışmada televizyon ve gazete mecrasına yönelik reklamdan kaçınmayı etkileyen değişkenler incelenmiştir. Araştırmada veri toplama yöntemi olarak yüz yüze anket kullanılmış ve 527 kişi ile anket yapılmıştır. Çalışmada ... -
Türk dergi reklamlarında cinsellik: Ön yargı ya da gerçeğin yansıması
Basın yayın organlarındaki reklamlarda cinsel içerik kullanımı reklam sektörünün en çok eleştirilen alanlarından birisidir. Bu çalışma 1995 ve 2005 yıllarında dergilerde yayımlanmış reklamlardaki cinsel içerik miktarını ... -
Türk Seyircilerin 'Formula 1 Turkey Grand Prix' Sponsor Markalarını Hatırlamaya Yönelik Tutumları ve Marka Hatırlama Düzeyleri
Argan, Metin; Suher, Kemal Hasan; Özer, Alper (2006)Markaları ve kuruluşları birbirinden farklılaştıran ve aynı zamanda onlara değer katan halkla ilişkiler uygulamalarından biri sponsorluktur. Sponsorluk, sponsorun mesajını bir etkinlik ya da kuruluşla ilişkilendirerek ... -
Türkiye'de SMS reklamları: Tüketici tutumlarını etkileyen faktörler
Mobile telefonların kullanımdaki hızlı artış hem pazarlamacılar hem de reklamcılar için yeni bir taşıma platformu yaratmıştır. Mobil cihazların popülerliği arttıkça, Kısa Mesaj Servisleri (SMS) potansiyel tüketicilere ...