Yazar "Tunçkan, Ergun" için listeleme
-
Endüstrileşme olgusu ve endüstriyel reklamcılık
Tunçkan, Ergun (2008)Bugün, güdülenmenin toplumsal bir nitelik taşıdığı kabullenilmektedir. Bu nedenle toplumsal güdüler ülkeden ülkeye, toplumdan topluma değişirler. Toplumsallaşma süreci, doğuştan gelen içgüdü ve dürtülerle, sonradan öğrenilen ... -
Grafik iletişiminde sosyo-ekonomik değişkenlerle güdü kaynakları arasındaki ilişki
Tunçkan, Ergun (Anadolu Üniversitesi, 1987)Araştırmada; grafik iletişimin etkili gücünden "İletişim Etkileşim" yoluyla yararlanılması düşünülmüştür. Toplumda Enerji Tasarrufu bilincini yaratmada esas alınacak sloganların seçimi, bireyin güdü kaynaklarını test etmekle ... -
Grafik sanatı ve iletişimdeki önemi
Tunçkan, Ergun (2012)Günümüzde öğrenmeyi kolaylaştıran görsel güç olarak grafik olgusundan yararlanmaktayız. Artık insanlar arasında iletişim aracı olarak grafik sanatının önemi bilinmektedir. Grafik ürünlerinin anlatım gücü, söze dayalı anlatım ... -
Structural dimensions and functions of student centers in The Open Education Faculty practices: Three metropolis sampling - Istanbul, Ankara and Izmir
Tunçkan, Ergun (2007)The Open Education Faculty Students Centers have been offering many services to students in Turkey since 1982. Building up bridges between students and faculties; student centers have had technological improvements since ... -
Türkiye'de yayınlanan kadın dergilerindeki reklamlar üzerine bir analiz
Erkurt, Hülya (Anadolu Üniversitesi, 1987)Araştırmamız, reklam ortamlarından biri olan ve içerik bakımından kadın kitlesine seslenen dergiler ve bunların içinde yayınlanan reklamların incelendiği bir alan araştırmasıdır. Bu araştırma için Türkiye'de yayınlanan 4 ...