Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Ekonomik kalkınmada pazarlama
(Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi, 1976)
Kalkınma açıcından dünya Ülkelerinin gelişmiş, gelişmemiş veya gelişmekte olanlar çekimde iki gruba ayrılması izlenen genel bir yöntemdir. Gelişmiş ülkelerin belirgin özelliği sanayileşmiş olmalarıdır. Bu ülkelerde genel ...
Pazarlamada fiziksel dağıtım ve Türkiye'deki uygulama
(Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi, 1972)
İçinde bulunduğumuz yüzyılda yoğun bir üretim faaliyetine yer verilmiş ve binlerce yeni mamül pazarlara sürülmüştür. Endüstrinin ve tekniğin ilerlemesi, büyük işletmelerin kurulması, örgütlerinde fiziksel dağıtım bölümlerine ...