Pazarlamada fiziksel dağıtım ve Türkiye'deki uygulama
Özet
İçinde bulunduğumuz yüzyılda yoğun bir üretim faaliyetine yer verilmiş ve binlerce yeni mamül pazarlara sürülmüştür. Endüstrinin ve tekniğin ilerlemesi, büyük işletmelerin kurulması, örgütlerinde fiziksel dağıtım bölümlerine yer veren işletmelerin taşıma ve dağıtım sistemlerinin analizini de zorunlu kılmıştır. Bir işletmenin kendi üretim faaliyetlerini öteki işletmelerin faaliyetleri ile birleştirmesi, pazarların coğrafi oalrak genişlemesi ile ulusal ve uluslararası pazarların ortaya çıkması ve ileri teknolojik araçların kullanılması taşıma ve fiziksel dağıtım sistemlerinin gelişmesine yol açmıştır.
Bağlantı
https://hdl.handle.net/11421/8689
Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [269]