Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Yeniden Yapılanma Sürecinde Olan Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryollarında Hizmet Kalitesi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu çalışma, yeniden yapılanma sürecinde olan TCDDna ilişkin algılanan hizmet kalitesi düzeyinin incelenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu bağlamda hizmet kalitesinin müşterilerin demografik özellikleriyle ilişkisi ...
Hizmet Kalitesi Algısının Kurumsal İmaja Etkisi̇ Üzerine Hizmet Sektöründe Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Günümüzde örgütlerin öncelikli amaçları arasında varlıklarını sürdürmek ve sektörlerinde başarılı olmak yer almaktadır. Örgütlerin başarısı ürettikleri ürün ve sundukları hizmetin kalitesi ile yakından ...
Hizmet Kalitesi, Tatmin ve Güvenin Daha Fazla Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
İşletmeler, müşterilerinin kendilerini tercih etmesini ve bu tercihin uzun süre devam etmesini isterler. Bu tercih işletmenin riskini azalttığı gibi, karlılıkları üzerinde de olumlu etkiye sahiptir. Benzer şekilde, ...
Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi: Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Çalışmada, muhasebe meslek mensuplarının sundukları hizmetlerin kalitesi ile müşteri
memnuniyeti arasındaki ilişki SERVQUAL ölçeğinden yararlanılarak çözümlemeye çalışılmaktadır. Bu
çalışmada merkezi Eskişehir’de bulunan ...