Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Türkiye’de değerler üzerine gerçekleştirilen lisansüstü tezlerin eğitim bilimleri ve öğretmen yetiştirme perspektifinden incelenmesi
(2012)
Bu çalışma kapsamında, 2000-2011 yılları arasında Türkiye’de değerler üzerine gerçekleştirilen lisansüstü tezlerin incelenerek, eğitim bilimleri ve öğretmen yetiştirme perspektifinde analiz edilmeleri amaçlanmıştır. Bu ...
İlkokulların Günümüz ve Gelecekteki İşlevlerinin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi
(2016)
Çocukların topluma uyumuna hizmet etmeye, yeni davranışlar benimsemelerine, sosyal ve duyuşsal becerilerini geliştirmeye yardımcı olan ilkokulların işlevleri, toplumun oluşturulmasında büyük öneme sahiptir. Bu çalışmada, ...
21. Yüzyıl İlkokullarının İşlevlerinin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi
(2017)
Araştırma kapsamında, geleceğin ilkokullarının hangi işlevlere sahip olması gerektiğinin sınıf öğretmenlerinin görüşlerine dayalı olarak araştırılması amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda okulların bilgi öğretme, ...