Ara
Toplam kayıt 14, listelenen: 1-10
Mesleki ve teknik ortaöğretim alan öğretmenlerinin bilgi okuyazarlık yeterlilik düzeylerinin değerlendirilmesi
(2009)
Günümüz bilgi ve iletişim teknolojilerinin hızlı ilerlemesine paralel olarak eğitim sistemi içerisinde öğretmenlerin rolleri ve görev tanımları da degişmektedir. Bilgi ve iletişim teknolojileri alanında yaşanan hızlı ...
Sanayi Ortaklı Eğitim Kapsamında Öğrenci Kazanımlarının Değerlendirilmesi
(2008)
Bu çalışmada, mühendislik eğitim programları içerisinde altmış iş günü olarak yer alan “Sanayi Ortaklı Eğitim (SOE)” kapsamında oluşan öğrenci kazanımlarının, öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi amaçlanmıştır. ...
Research Trends in Graduate Theses Completed between 2010 and 2016 in Turkey in the Field of English Language Teacher Education
(2017)
Araştırmada, Türkiye'de 2010-2016 yılları arasında İngilizce Öğretmenliği alanında öğretmen eğitimine odaklanan lisansüstü tezlerin, Casey'nin öğretmen eğitimi çerçevesine dayalı olarak incelenmesi ve bu alandaki araştırma ...
Ailelerin Zihin Yetersizliği Olan Çocukların Özellikleri ve Eğitimleriyle İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Ölçme Aracının Geliştirilmesi
(2017)
Araştırma kapsamında, orta ve ağır derecede zihin yetersizliği olan çocuğa sahip ebeveynlerin çocuklarının yetersizliklerine ilişkin bilgi düzeylerinin belirlenmesine yönelik geçerli ve güvenilir çoktan seçmeli bir ölçme ...
Sanayi, ortaklı eğitim kapsamında öğrenci kazanımlarının değerlendirilmesi
(2009)
Bu çalışmada, mühendislik eğitim programları içerisinde altmış iş günü olarak yer alan “Sanayi Ortaklı Eğitim (SOE)” kapsamında oluşan öğrenci kazanımlarının, öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi amaçlanmıştır. ...
İlkokul 2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Değerlendirilmesi
(2015)
Bu araştırmada ilkokul ikinci sınıf İngilizce öğretim programının değerlendirilmesi değerlendirme modelinden faydalanılarak tarama modelinde betimsel bir araştırma olarak tasarlanmıştır. Araştırma verileri tabakalama ...
21. Yüzyıl İlkokullarının İşlevlerinin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi
(2017)
Araştırma kapsamında, geleceğin ilkokullarının hangi işlevlere sahip olması gerektiğinin sınıf öğretmenlerinin görüşlerine dayalı olarak araştırılması amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda okulların bilgi öğretme, ...
Yükseköğretim Fransızca hazırlık programı öğrencilerinin kullandıkları Fransızca okuduğunu anlama stratejilerine ilişkin görüşleri
(2011)
Bu araştırmanın amacı Yükseköğretimde Fransızca hazırlık programında öğrenim gören öğrencilerin Fransızca okuduğunu anlamada kullandıkları okuma stratejilerine ilişkin görüşlerini belirlemektir. Araştırmada nitel yöntem ...
Effects of Turkish and English Speaking Teachers on Students' Foreign Language Skills
(2017)
Bu çalışma anadili İngilizce olan İngilizce öğretmenleri ile anadili İngilizce olmayan İngilizce öğretmenlerinin öğrencilerin akademik başarı ve konuşma becerilerine etkilerini araştırmayı amaçlamaktadır. Çalışmada ...
Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Alan Öğretmenlerinin Bilgi Gereksinimlerini Karşılama Kaynakları
(2009)
Yirmibirinci yüzyılda bilgi toplumu olabilmenin gereği olarak yaşam boyu gelişen bilgi ve iletişim teknolojilerini takip edilebilmesi için toplumu oluşturan bireylerin bilgi okuryazarlığı becerilerine sahip olabilmesi ...