Yayın tarihi için Uzaktan Öğretim Anabilim Dalı listeleme
Toplam kayıt 71, listelenen: 21-40
-
21. Yüzyılda Uzaktan Öğretimde Paradigma Değişimi
(2016)21. Yüzyılda yükseköğretimin yükselişini sağlayan ve bilimsel alanlara dinamik bir yapı kazandıran itici güçlerden biri bilgi ve iletişim teknolojileri olmuştur. Yükseköğretimde bu itici gücü en etkin kullanan alanlardan ... -
Türkiye'de TÜRMOB ile Birleşik Krallık ACCA'da Muhasebe Meslek Mensuplarının Disiplin Süreci ve İki Birlik Arasındaki Disiplin Sürecinin Karşılaştırılması
(2016)Muhasebe mesleği, son 30 yıldır kurumsallaşma sürecindedir. Bu süreçte, etik ve disiplinin muhasebe mesleğinin vazgeçilmezleri olduğunu meslek mensuplarına yerleştirilmeye çalışılmıştır. Meslek mensuplarının disiplin süreci ... -
BIT Yönelimli Genç Eğitim Araştırmacılarının Bilimsel Araştırma Motivasyonları ve Yöntem Paradigmalarının İncelenmesi
(2016)Bu araştırmada BIT yönelimli genç eğitim araştırmacılarının yöntem paradigmaları ile bilimsel araştırma motivasyonları incelenmiştir. 2014-2015 öğretim yılında "Bilimsel Araştırma Motivasyonları ve Yöntem Paradigmaları" ... -
Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu araştırma bir yüksek lisans tez araştırması kapsamında yapılan çalışmaların bir kısmını içermektedir. Tez araştırmasının bir adımı olarak gerçekleştirilen bu çalışmanın amacı Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Sistemi ... -
Trends and Patterns in Massive Open Online Courses: Review and Content Analysis of Research on MOOCs (2008-2015)
(Athabasca University Press, 2017)To fully understand the phenomenon of massive open online courses (MOOCs), it is important to identify and map trends and patterns in research on MOOCs. This study does so by reviewing 362 empirical articles published in ... -
Teaching in a digital age : Guidelines for designing teaching and learning for a digital age
(Athabasca University Press, 2017)… -
Self-duality in higher dimensions
(IOP Publishing LTD, 2017)Let w be a 2-form on a 2n dimensional manifold. In previous work, we called w "strong self-dual, if the eigenvalues of its matrix with respect to an orthonormal frame are equal in absolute value. In a series of papers, we ... -
Augmented Reality with Mobile and Ubiquitous Learning: Immersive, Enriched, Situated, and Seamless Learning Experiences
(Igi Global, 2017)Augmented Reality is generally used with mobile and ubiquitous technologies and they become widespread and are being used in education increasingly. Mobile and wearable devices as hard technologies, augmented and virtual ... -
Current Trends in Augmented Reality and Forecasts About the Future
(IATED-Int Assoc Technology Education & Development, 2017)Augmented Reality (AR) is the enrichment of the objects and spaces in the physical world through the use of computer generated artificial, virtual and synthetic 3D elements. Different from virtual reality, AR does not ... -
Characteristics of Content Generated Learners in Distance Learning Environments
(IATED-Int Assoc Technology Education & Development, 2017)This study aims to bring forward characteristics of content generated learners, also known as new generation learners, should have in order to generate content that contains accurate and up-to-date information in distance ... -
Açık ve Uzaktan Öğrenme Kurumlarının İç Kalite Güvence Sistemleri Üzerine Bir İnceleme
(2017)Araştırmanın amacı yükseköğretimde iç kalite güvence sistemlerinin kurulması ve geliştirilmesi konusunda dünyada ve Türkiye'de faaliyet gösteren açık ve uzaktan öğrenme kurumlarına yol gösterebilecek ilkelerin belirlenmesidir. ... -
Ailelerin Zihin Yetersizliği Olan Çocukların Özellikleri ve Eğitimleriyle İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Ölçme Aracının Geliştirilmesi
(2017)Araştırma kapsamında, orta ve ağır derecede zihin yetersizliği olan çocuğa sahip ebeveynlerin çocuklarının yetersizliklerine ilişkin bilgi düzeylerinin belirlenmesine yönelik geçerli ve güvenilir çoktan seçmeli bir ölçme ... -
Current Status of the MOOC Movement in the World and Reaction of the Turkish Higher Education Institutions
(Int Council Open & Distance Education, 2017)This manuscript intends to elaborate the current status of MOOC movement in the world and to reveal the results of a survey study in which the Turkish higher education institutions' reactions to this movement was investigated. ... -
Uzaktan Eğitimde Çoktan Seçmeli Soruların Güçlük ve Ayırt Edicilik Değerlerinin Soru Türlerine Göre İncelenmesi
(2017)Bu araştırmanın amacı, Türkiye'de yükseköğretimde uzaktan eğitim bağlamında, çoktan seçmeli soruların güçlük ve ayırt edicilik değerlerinin soru türlerine göre farklılık gösterip göstermediğini belirlemek ve öğrencilerin ... -
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Sorularla Zenginleştirilmiş Etkileşimli Video Kullanımı
(2017)Bu çalışmanın amacı, uzaktan öğrenenlere yönelik geliştirilen sorularla zenginleştirilmiş etkileşimli videoların kullanımına ilişkin öğrenenlerin görüşlerinin alınması ve bu görüşlere bağlı olarak kullanılabilirlik, öğrenen ... -
Games as Futuristic Tools: Looking for an Advanced Definition
(IATED-Int Assoc Technology Education & Development, 2017)The internet of things era brought a connected world that started to use datas of individuals and physical environments massively. These datas are important for individualized life experiences. Gathering and using these ... -
Türkiye’de Açık ve Uzaktan Öğrenme Programlarının Akreditasyonu: Uygulamalar, Sorunlar ve Çözüm Önerileri
(2017)Bu çalışmanın amacı, Türkiye'de program akreditasyon kuruluşlarının açık ve uzaktan öğrenmeyle sunulan programların akreditasyonuna ilişkin uygulamalarını incelemek ve bu alanda yaşanan sorunları tespit ederek çözüm önerileri ...