Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKöse, Nilüfer
dc.contributor.authorTanışlı, Dilek
dc.contributor.editorPinto, MMF
dc.contributor.editorKawasaki, TF
dc.date.accessioned2019-10-18T18:43:30Z
dc.date.available2019-10-18T18:43:30Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0771-100X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/10302
dc.description34th Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education -- JUL 18-23, 2010 -- Fed Univ Minas Gerais, Belo Horizonte, BRAZILen_US
dc.descriptionWOS: 000281697600053en_US
dc.description.abstracten_US
dc.description.sponsorshipInt Grp Psychol Math Educ, CNPq, CAPES, FAPEMIG, Routledge, Taylor & Francis, Springer Publishing Co, Autent Editors, Sense Publishersen_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherInt Grp Psychol Math Educen_US
dc.relation.ispartofseriesPME Conference Proceedings
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleInvestigation of Elementary School Textbooks in Terms of Relational Thinkingen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalPme 34 Brazil: Proceedings of the 34th Conference of the International Group For the Psychology of Mathematics Education, Vol 2: Mathematics in Different Settingsen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesien_US
dc.identifier.startpage53en_US
dc.identifier.endpage53en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorKöse, Nilüfer


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster