Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorAtabek, Nejdet
dc.contributor.authorUztuğ, Ferruh
dc.date.accessioned2015-02-09T08:58:23Z
dc.date.available2015-02-09T08:58:23Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1079
dc.description.abstractGörsel ve basılı yayıncılığın temel ürünlerinden birini oluşturan ‘haber’in ticarileşmesi ve değişen iletişim ortamı ve izleyiciler ile birlikte haberin yapılandırılması ve sunumu sorununu gündeme getiren bu çalışma, haberlerin yapılandırılması sürecinde haberi çerçeveleme ve haberde öne çıkan unsurları belirleme süreçlerini, haber medyası eğilimleri paralelinde tartışmaktadır. Çalışma, günümüz medyasının değerlerini ve etkilerini çözümleme açısından bir arka plan ve genel çerçeve oluşturma amacını taşımaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHaberleren_US
dc.subjectHaberlerde Çerçevelemeen_US
dc.subjectHaberlerde Öne Çıkarmaen_US
dc.titleHaberlerde Çerçeveleme ve Öne Çıkarmaen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record