Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorErgül, Hakan
dc.date.accessioned2015-02-09T09:03:42Z
dc.date.available2015-02-09T09:03:42Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1080
dc.description.abstractKitle kültürü popüler kültür ilişkisine bakıldığında tanımlama güçlükleriyle karşılaşılmaktadır. Bu çalışmada, kitle iletişim alanında yer alan genel kuramsal yaklaşımlar çerçevesinde kitle kültürü ile kitle toplumu ele alınmakta ve bu bağlamda da popüler kültür tartışılmaktadır. Araştırma birbirlerine “rakip” kuruluşlar olduğu için seçilen Hürriyet ve Sabah gazeteleriyle sınırlıdır. Bu gazetelerin hafta sonu ekleri popüler kültür bağlamında İncelenmektedir. Elde edilen verilerin ışığında da popüler kültürün kitle iletişimindeki yeri ve işlevleri açıklanmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPopüler Kültürün Olası Tanımlarıen_US
dc.subjectPopüler Kültürün Yazılı Basın Alanından Örneklerle Kitle İletişimien_US
dc.subjectPopüler Kültür Görünümlerien_US
dc.titlePopüler Kültürün Olası Tanımları ve Yazılı Basın Alanından Örneklerle Kitle İletişiminde Popüler Kültür Görünümlerien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster