Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorUztuğ, Ferruh
dc.date.accessioned2015-02-09T09:40:29Z
dc.date.available2015-02-09T09:40:29Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1083
dc.description.abstractSeçim dönemleri, siyasal parti ya da adayların seçmenlerle kurdukları iletişimde genel ve bütünleşik bir çerçeve sağlayan siyasal iletişim kampanya stratejisi, bir çok etkeni dikkate almak durumundadır. Bu etkenlerden biri de iktidarda ya da muhalefette olma durumudur. Ülkemiz siyasal ortamında koalisyon hükümetlerinin gündemde olması nedeniyle bu stratejik konum önemini daha da artırmaktadır. Bu çalışma, iktidar ve muhalefet konumunun stratejiye olan etkisini 1995 Genel Seçimlerinde kullanılan Siyasal Reklamların Analizi sonuçları ile birlikte tartışmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKoalisyon İktidarlarıen_US
dc.subjectKoalisyon İktidarları Döneminde İktidaren_US
dc.subjectKoalisyon İktidarları Döneminde Muhalefeten_US
dc.subjectKonumunun Siyasal Kampanya Stratejisi Geliştirmeye Olan Etkisien_US
dc.subject1995 Aralık Seçimlerien_US
dc.subjectSiyasal Reklam Analizien_US
dc.titleKoalisyon İktidarları Döneminde İktidar ve Muhalefet Konumunun Siyasal Kampanya Stratejisi Geliştirmeye Olan Etkisi: 1995 Aralık Seçimleri Siyasal Reklam Analizien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster