Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSelvi, Kıymet
dc.date.accessioned2015-02-10T09:28:16Z
dc.date.available2015-02-10T09:28:16Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1149
dc.description.abstractBaşarı değerlendirme yaklaşımının seçiminde program hedeflerinin gerçekleştirilmesinin temel kriter olması gerektiğini savunan çalışmada üniversitelerdeki tam öğrenme kriterini esas alan “mutlak değerlendirme” yaklaşımından vazgeçilerek, grup başarısının yeterli kabul edildiği çan eğrisi tekniğini esas alan “bağıl değerlendirme” yaklaşımı uygulamalarının yaygınlaştığı belirtilmektedir. Bu görüşten yola çıkılarak çeşitli üniversitelerdeki başarı değerlendirme yaklaşımları ve uygulamalar ortaya konulmakta, değişik yönlerden tartışılmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÜniversitelerde Uygulanan Başarıen_US
dc.subjectDeğerlendirme Yaklaşımlarıen_US
dc.titleÜniversitelerde Uygulanan Başarı Değerlendirme Yaklaşımlarıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster