Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydın, C. Hakan
dc.date.accessioned2015-02-10T09:34:25Z
dc.date.available2015-02-10T09:34:25Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1150
dc.description.abstractEğitim İletişimi kavramı, geçmişi çok kısa olmasına rağmen, üzerinde çok fazla durulmuş ve değişik alanlardan da katılımlarla tanımlamada çeşitlilik ortaya çıkmıştır. Geçmişten bugüne “Eğitim İletişimi”nin tanımıyla başlayan bu çalışma 1970’li yıllardan 1990’lı yıllara kadar birçok tanıma yer vermektedir. Daha önce yapılan bu tanımlardaki ortak öğeler, gelişimi, başka alanların katkıları ve alanın kapsamı dikkate alınarak da eğitim iletişimine yeni bir tanım getiren bu çalışma etki, verim, çekicilik, öğrenmenin gerçekleşebilmesi, teknoloji, sistemik ve sistematik, kuram ve uygulama çalışma alanı gibi kavramlara da açıklık getirmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim İletişimien_US
dc.subjectAlana İlişkinen_US
dc.subjectYeni Bir Tanımen_US
dc.titleEğitim İletişimi Alana İlişkin Yeni Bir Tanımen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster