Konu "Bağlılık" için Enstitüler listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Dijital kabile kültüründe satın alma davranışını etkileyen grup dinamiklerini anlamaya yönelik netnografik bir araştırma
(Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Sosyal ağlarda ortaya çıkan sanal topluluklar, pazarlamanın dikkate alması gereken önemli müşteri kitleleridir. Muhtemel gelecek bu grupların çevresinde şekillenecektir. Birbirlerine çeşitli değerlerle bağlanan bu grupları ... -
Identifyind the antecedents of brand commitment and its leading effect on behavioural loyalty in Turkish GSM industry
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Diğer sektörlere nazaran hizmet sağlayıcılar arasında yoğun müşteri geçişleriyle karşı karşıya olan telekomünikasyon sektörü müşteri kayıp oranını azaltmak için bir yandan fiyat indirimleri, üyeliğe bağlı promosyonlar ve ... -
Profesyonel ragbi oyuncularında farkındalık kabul ve bağlılık süreçlerinin uygulanması
(Anadolu Üniversitesi -Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2022)Bu araştırmanın amacı, profesyonel ragbi oyuncularında farkındalık, kabul ve bağlılık süreçlerinin uygulanmasıdır. Araştırma iki çalışmadan oluşmaktadır. Birinci çalışmada, Sporcu Bilinçli Farkındalık Ölçeği'nin (SBFÖ) ...