Konu "Dayanıklı tüketim malları" için Enstitüler listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Pazarlamada marka ve dayanıklı tüketim mallarında markanın tüketici tercihine etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 1993)Ürünün somut unsurlarından birisi olan marka, bir satıcıya ya da satıcılar grubunca satışa sunulan mal ve hizmetleri tanımaya ve farklılaştırmaya yarayan bir ad, deyim, işaret, sembol, dizayn ya da tüm bunların birleşimi ... -
Tutundurmada reklam stratejisi tesbiti dayanıklı tüketim malları uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 1987)Günümüzde üretici ve tüketici önem kazanmıştır. Artık bir üretici için malın tüketiciye sadece satmak yeterli değildir. Üretici, tüketiciye ihtiyaçlarını, isteklerini giderecek malı, istediği yer ve zamanda uygun kalite ...