Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sosyal amaca yönelik pazarlama reklamlarının markaya yönelik tutum ve satınalma niyetine etkisi : Anadolu Üniversitesi öğretim elemanlarına yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Son dönemlerde, toplumsal ihtiyaçların giderek artması ve devletin bu ihtiyaçları tam olarak karsılamasının mümkün olmaması nedeniyle, kurumların sosyal sorunlara duyarlı davranarak sosyal sorumluluk sahibi olmalarının ...
Tüketici davranışlarını etkileyen faktörler ve kültür: Eskişehir'de kültürün tüketim tercihleri üzerine etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Tüketimin ihtiyaç olmaktan çok, bir gereklilik olarak algılandığı günümüzde kültürün tüketim tercihleri üzerindeki etkisi daha çok önem kazanmaktadır. Gerek uluslararası arenada gerekse bölgesel pazarlarda farklı kültürel ...
Ürün tasarımının tüketicinin ürüne yönelik tutumları üzerine etkisi : a markası tüketicileri üzerine bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Küreselleşen Dünya?da giderek önem kazanan ürün tasarımı kavramının tüketici açısından ne ölçüde dikkate alındığı, nasıl algılandığı ve özellikle satın alma davranışını yönlendirmesi açısından, tüketici tutumunu nasıl ...
Genetiği değiştirilmiş (GD) ürünlere yönelik tüketici davranışlarını etkileyen faktörler
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Çalışmanın genel amacı, Eskişehir genelinde yaşayan tüketicilerin genetiği değiştirilmiş ürünlerle ilgili farkındalıklarını, bilgi düzeylerini ve satın alma niyetlerini saptamak ve davranışlarını etkileyen tutum faktörlerini ...